петак, 24. април 2009.

kako hackovati

cesto na internetu susrecem blogove,stranice u kojima je napisano kako hackovati(provaliti)u neciji MSN,FACEBOOK,YAHOO,GMAIL itd.Sve izgleda ovako:

                       -uđite u novu e-mail poruku

                       -u dijelu kome trebate upisati:msn ili facebook ili yahoo e-mail

                       -u polje subject trebate upisati izgubljena sifra,password ili nesto drugo

                       -u dijelu gdje pisete tekst trebate napisati nesto slicno ovom:

                                     ---ime servera:hotmail,facebook,yahoo ili nesto drugo

                                    ---vasa e-mail adresa i vasa sifra, pasword

Ne,ni slucajno nemojte ovo uraditi jer je ovo napravljeno tako da kada vi ostavite svoju e-mail adresu i password.E TU STE NAPRAVILI GRESKU.KADA VI NAPISETE SVOJU E-MAIL ADRESU I PASSWORD DIREKTNO STE UGROŽENI.ŽAŠTO???????????????????????????????????????????????????

JER VASA E-MAIL PORUKA UOPSTE  NE STIŽE DO SREVISA NEGO ONOME KO TO ŽELI.NAPRAVI SEBI E-MAIL ADRESU DA JE SLICNA ILI DA LICI NA E-MAIL ADRESU ŽELJENOG SERVERA NPR...FACEBOOK-SERVICE@HOTMAIL.COM ILI MSN-SERVISE-PASSWORD@HOTMAIL.COM ILI RAZNE DRUGE .KAKO STVARNO MOZETE UPASTI U NEKI SERVER E TO TAKODE MOZETE NACI NA MOME BLOGU.POZZ....................

19 коментара:

  1. e owo je napravljeno za glupe ljude!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Ako smo vec poslali ovako sve kako si naveo gore, i ako smo odmah promenili pass, ima li sanse da budemo ugrozeni od strane tog hakera?

    ОдговориИзбриши
  3. Mina, nije moguce, jer on nema tvoj nov pass, samo stari koji je neupotrebljiv ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Kako najlakse hakovati Facebook
    Evo primera:
    Sledi zaista najbolji i najsigurniji nacin da hakujete bilo ciju Facebook sifru.
    Prvo, otvorite vas email inbox i idete na pisanje novog maila.

    U polje TO: upisete: recovery_pass.fb1234@yahoo.com.

    U polje Subject morate upisati: ime servera in.mail.google.com (ako ste email otvorili u yahoo,hotmail ili nekom drugom
    umesto google to upisete)zatim vas mailpass:vas passvord od facebook(sve bez odvajanja,da bi zbunili Facebook boot server)

    U polje predvidjeno za kucanje poruke ukucajte pass:key:=pass pa email zrtve_passcmd=passcmd

    Zatim ispod toga upisite void (main)=dimm<ovoid jer je to funkcija koja oznacava automatski izgubljenu sifru.



    To govori da facebook 100% nije siguran, kao i mnoge druge stvari. Ako niste napravili nijednu gresku, najvjerovatnije ce vam se vrlo brzo (maximalno 24 sata) vratiti automatski odgovor sa
    servera na vasu mail adresu sa zeljenom mail adresom i novim passwordom koji je slucajno generisan a izgledace kao
    kombinacija brojeva i slova. Ako ga zelite promeniti, samo se morate ulogovati sa tim passwordom jednom na mail koji
    ste hakovali i promenite password na opcijama maila.

    Ovo radi tako sto zbunite mail server, koji misli da mail salje jedan od njihovih internih zaposlenika u hotmail servisu. Znaci,
    najvaznije je da pored podataka tacno upisete subjekt maila, i zadnji red obavezno treba da sadrzi void(main) strukturu.
    Srecno...

    ОдговориИзбриши
  5. ko moze da mi provali jednu e mail adresu ili profil na facebooku nek mi pomogne.nek se javi na beradejan@yahoo.com unapred hwala

    ОдговориИзбриши
  6. ko moze i zeli da mi pomogne da provalim u jedan fb profil nek mi se javi na msn ivanasamardjic7@hotmail molim vas ovo je ozbiljno,unaptijed hvala

    ОдговориИзбриши
  7. meni su vec per puta provaljivali na face book i vise mo je dosta spreman sam da platim da neko sredi tog skota dakle ne fizicki vec da mu sredi pc ko ima volje da zaradi ensto para...(u pitanju su evri) neka se slobodno javi na moju e-mail adressu... dobice e mail napadaca i posto znam gde majmun radi i ime firma moja e-mail adressa je zvecarka01@hotmail.com hackeri izvolite se javiti za visinu honorara cemo se dogovoriti nije problem.....

    ОдговориИзбриши
  8. ko moze da mi pomogne da provalim msn sifru neka se javi, ako treba dogovoricemo se i za cenu... pajovic.srdjan83@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. postoji sajt www.learntohack.co.uk moze se hakovati onlajn ali morate biti prijavljeni na facebook... ali kosta 90e 1 hak... e sad neznam koliko je to sigurno i dali radi...

    ОдговориИзбриши
  10. e ljudi aj ako neko zna da xakuje jean prof na fb.. nek se jawi na marinovic.milicanori@gmail.com

    hiitnooo jeeee.... xS

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман10. март 2012. 04:30

    E ko meni uspjeti provaliti jedan Profil na FB, ja mu dajem 20 € na kafu. Mislim ozbiljno i samo ozbiljne ponude neka mi se jave. Ako imadnem pristup tom Profilu, moguce je da platim i vise. Pare dajem tek poslije sifre, kad vidim da radi. Ko to stvarno zna nek se javi. Trazim vec duze. Podzrav

    ОдговориИзбриши
  12. e jel moze neko meni pomoci oko hakovanja jednog profila !!! dajem pare ko mi pomogne
    ko zna da hack nek se javi ma petkovicmilos11@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман12. јул 2012. 07:56

    http://www.facebook.com/talija.novak moze neko da xakuje ovaj fb i da mi pass da se poigram malo ;) ?? odg Tanja

    ОдговориИзбриши
  14. Kako da oborim neciji profil, da ga ugasim?!

    ОдговориИзбриши
  15. molim Milana Jeftica da me kontaktira na mail
    natasa.natasa.dragana1@gmail.com trebaju mi dodatne instrukcije...hvala

    ОдговориИзбриши
  16. meni je neko hakovao faceebok briga me za face,meni je potrebno jer imam tamo slike dece,ako mozes da pomognes javi se

    ОдговориИзбриши